TERMENI SI CONDITII
- Definitii
2. Politica de vanzare online
3. Comanda
4. Pretul Produselor si Serviciilor
5. Modalitatea de livrare
6. Modalitatea de plata
7. Transferul proprietatii Produselor
8. Dreptul de retragere
9. Publicitate
10. Cesionare si subcontractare
11. Informatii legale
12. Prelucrarea datelor cu caracter personal (Cookies) - DEFINITII
– toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;– continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre un angajat/colaborator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al nostru UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre noi intr-o anumita perioada;– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care noi avem incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;– date referitoare la noi, sau alte date privilegiate ale acesteia.
PRODUSE si SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in COMANDA, care urmeaza a fi furnizata de catre noi CLIENTULUI ca urmare a incheierii CONTRACTULUI.
UTILIZATOR: reprezinta persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre noi (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre noi si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care isi face un CONT in SITE si efectueaza o COMANDA.
COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite catre noi intentia sa de a achizitiona PRODUSE si SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesand SITE-ul nu reprezinta o COMANDA.
UN PRODUS LA PRECOMANDA: reprezinta un produs ce urmeaza sa fie lansat si poate fi comandat inainte de lansare. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz data de lansare si pretul produsului. PRECOMENZILE se achita in acelasi mod ca si COMANDA, prin oricare din metodele de plata acceptate. In oricare dintre situatii (plata la livrare sau plata online) este necesar sa asteptati confirmarea telefonica sau pe email din partea unui operator, in momentul in care produsul devine disponibil.
TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de catre noi, CLIENTULUI, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre NOI , indiferent de modalitatea de livrare.
TAXA DE TIMBRU VERDE – valoarea exprimata in lei, platita de catre NOI catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS),asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promotiilor desfasurate de catre NOI intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea noastra cu referire la informatiile continute de acesta.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii societatii noastre.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Accesul in vederea efectuarii unei COMENZII ii este permis oricarui CLIENT/UTILIZATOR.
Pentru motive justificate societatea noastra isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul CLIENTULUI/UTILIZATORULUI in vederea efectuarii unei COMENZI si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii CLIENTULUI/UTILIZATORULUI pe SITE, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel societatea noastra, In oricare dintre aceste cazuri, CLIENTUL/UTILIZATORUL se poate adresa Departamentului Customer Support al societatii noastre, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care societatea noastra isi deruleaza operatiunile pe SITE.
Societatea noastra nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre noi ca avand valoarea unui CONTRACT.
Notificarea primita de catre CLIENT, imediat dupa efectuarea COMENZII are rol de informare si nu reprezinta confirmarea COMENZII. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, societatea noastra isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea de produse si/sau serviciilor din COMANDA. Daca modificam cantitatea de PRODUSE si/sau SERVICII din COMANDA, vom anunta CLIENTUL la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia noastra la efectuarea COMENZII si vom returna suma aferenta modificarilor.
CONTRACTUL se considera incheiat intre societatea noastra si CLIENT in momentul primirii de catre client de la societatea noastra, prin intermediul postei electronice si/sau SMS o notificare de confirmare a COMENZII. Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre societatea noastra.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre societatea noastra pe site vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre furnizorii societatii noastre.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.
- COMANDA
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi un produs si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii implicit nici rezervarea automata a produsului/serviciului.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumparare online sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca societatea noastra poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de noi, in orice situatie in care este necesara contactarea clientului.
Societatea noastra poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre societatea noastra, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.
Factura se va emite pe baza datelor furnizate de catre client in procesul de creare CONT, si prin comanda plasata. Societatea noastra nu este responsabila si nu poate fi tinut raspunzatoare pentru furnizarea unor date incorecte, incomplete si/sau neadevarate la momentul creerii contului si la data plasarii comenzii de catre CLIENT/UTILIZATOR
Recomandam CLIENTILOR/UTILIZATORILOR sa verifice datele furnizate societartii noastre in baza carora se va emite factura aferenta comenzilor.
- PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR
Toate preturile aferente PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A
In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electronice afisat pe site, include Taxa de timbru verde.
In cazul platilor online, societatea noastra nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
Pretul poate fi modificat de catre societatea noastra, in orice moment, fara preaviz.
Societatea noastra atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, societatea noastra va informa clientul asupra pretului corect.
- MODALITATEA DE LIVRARE
Produsul va fi livrat clientului in sistem de curierat door-to-door catre client.
Societatea noastra va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Societatea noastra va efectua livrarea produselor si prestarea serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, societatea noastra va informa clientul despre aceasta situatie. Societatea noastra poate livra clientului un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul clientului.
Detaliile de livrare a PRODUSELOR/SERVICIILOR incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea societatii noastre, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
- MODALITATEA DE PLATA
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Societatea noastra va emite catre client o factura-proforma pentru PRODUSELE si SERVICIILE ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.
In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre client, nu poate fi livrat de catre societatea noastra, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea produsului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care societatea noastra a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.
Poti alege plata cu cardul direct pe site. Poti alege plata in rate fara dobanda la banca aleasa de tine din lista noastra.
- TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
In afara de cazul in care este agreat de catre societatea noastra si client diferit, proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea clientului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier).
- DREPTUL DE RETRAGERE
Potivit legislatiei in vigoare, clientul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a produselor.
In cazul in care clientul persoana fizica solicita retragerea din contract folosind Formularul de Retragere in cadrul termenului legal, in cazul in care comanda este achitata, societatea noastra va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii societatii noastre de catre clientul persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din contract.
Suma va fi returnata doar dupa rambursarea prouselor, dupa cum urmeaza:
– pentru comenzile achitate cu Card bancar – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru comenzile achitate cu OP / Card bancar- prin virament bancar;
-pentru comenzile achitate cu plata la rivrare -ramburs la primirea coletului sau in cont bancar
societatea noastra va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate clientului persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
– furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client persoana fizica sau personalizate in mod clar;
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre clientul persoana fizica: Periute de dinti, rezerve periute de dinti, casti intrauriculare, epilatoare, aparate de tuns, aparate de ras, trimmer facial, perie de curatare faciala, placi de indeptat parul, ondulatoare, perii rotative si ionice;
- PUBLICITATE
NEWSLETTERELE societatii noastre sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de noi. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, clientul isi creaza un CONT pe SITE, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Optiunea cu privire la acordul exprimat de catre client, poate fi modificata in orice moment.
Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor de catre client sau utiliozator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricarui NEWSLETTER.
Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.
- CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Societatea noastra poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Societatea noastra va fi intotdeauna responsabil fata de client pentru toate obligatiile contractuale.
- INFORMATII LEGALE
11.1. Raspunderea Societatii noastre:
Societatea noastra nu poate fi responsabila pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre societatea noastra a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
11.2. GARANTII
Toate produsele beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (cu exceptia produselor resigilate),in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent produselor din comanda, clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia produsului pe adresa de e-mail. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot fi facute la adresa de email officeyazoo@gmail.com
Clientul, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia produsului.
11.3. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
11.4. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre societatea noastra si client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din jud. Timis
11.5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a societatii noastre, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de noi, includerea oricarui continut in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al societatii noastre asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al societatii noastre.
Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre societatea noastra si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea noastra cu referire la acel continut.
CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.
In cazul in care societatea noastra confera CLIENTULUI / UTILIZATORULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care CLIENTUL / UTILIZATORUL are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea societatii noastre pentru respectivul CLIENT/UTILIZATOR sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun continut transmis catre client sau utilizator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea societatii noastre si/sau al angajatului/prepusului societatii noastre care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, societatea noastra are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII sai.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.
Prin citirea Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a societatii noastre si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:
– activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea societatii noastre si a tertilor cu care societatea noastra are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate noi;
– participarea la concursuri, promotii;
– transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);
– statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;
– pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
– cercetari de piata;
– urmarirea datelor de vanzari.
Societatea noastra nu va dezvalui nici un fel de informatie despre UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege.
Prin completarea in formularul de comanda pe SITE a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, CLIENTUL isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care societatea noastra a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit sa prelucreze datele personale ale acestuia in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele tau in baza de date a Biroului de Credit.
Informatiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la informare (art. 12),acces la date (art. 13),interventie (art. 14),opozitie (art. 15),de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul societatii noastre.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa de mail officeyazoo@gmail,com UTILIZATORII/CLIENTII isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
– o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
– sa intervina asupra datelor transmise;
– sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara.
Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro
COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL (COOKIES)
In unele cazuri, este posibil ca societatea noastra sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facute conexiunea la SITE.
In timpul vizionarii SITE-ului, societatea noastra va putea stoca anumite informatii despre UTILIZATOR/CLIENT. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier „Cookie” sau a unui fisier similar. Aceste fisiere „Cookies” ajuta societatea noastra sa construiasca un SITE sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor UTILIZATORILOR/CLIENTILOR.
Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. Societatea noastra recomanda UTILIZATORILOR / CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.